....cLick! cLick! cLick!...

Sunday, May 8, 2011

...dIa yang dIpaNggiL "MAMA"...

...Assalamualaikum (w.b.t)...


...Alhamdulillah...untuk taon ni aku dapat sambut mother's day kat umah with my beloved mom...kalo dulu slaloo dapat text jer mama untuk wish mother's day...
...tapi untuk taon ni aku dapat wish depan2...
...waa...sewonok2!!!...
...as for me...mama is everything to me...setiap nafas aku hembus...aku ingat mama jer...(selang seli ngan papa...hak2)...seyesly...mama is da best for me...slaloo care sal aku...sakit aku...pening aku...makan pakai aku...seme mama care giler2...even now...aku da berumur 23 taon...tapi still mama worried bout anak die yang comel nih...hak3...


...kalo dulu time nak exam UPSR...mama mesti tunggu aku alik dari kelas malam...then...mama tunggu aku siapkan keje skolah...slagi aku tak siap keje skolah...slagi tu la mama tongkat mata die supaya tak tidur...hahaha....what a great mom i have...
...bile aku nak masuk asrama plak...riso die kalah doktor...maklumla aku ni berpenyakit...gastrik je pon...hahaha...tapi tahap riso die tuh cam sakit yang teruk sangat tuh...hahaha...siap die pujuk2 aku agi suh takyah masuk asrama...duk umah jer...tapi aku nak masuk asrama...aku nak berdikari...ceehhhh!!!!!!!pembohong giler sebab setiap hari mama pegi tengok aku kat asrama...hahaha...setiap malam tepon mama sebab nak dengar sore mama sebelum tdo...hak3....then bile dapat outing lak...seawal jam 8 agi aku da sampai umah da...masa tuh mula la aku bermanja ngan mama...suh mama masak tuh la nih la...terukkan anak macam aku nih...hahahhaa...dok asrama tak dapat makan yang sedap2 cam mama masak...bile balik umah...baru leh mintak macam2...hak3...


...aku mintaklah ape2 pon dari mama...mama tak penah mengeluh...mesti mama buat jugak...walaopon sket jer...mama mesti buat...huk3...mood touching disitu...sob3**...
...even biler aku masuk maktab nih...mama n papa la supporter paling hebat aku...walopon org len cam tak ske ngan cos muzik...tapi...mama slaloo ingatkan aku yang bukan cos tuh yang jadi ukuran...tapi...cara kite didik anak2 murid kiter...kite bagi ilmu yang berguna kat diorang...kiter komited ngan apa yang kiter lakukan...tuh yang orang akan nilai kite...kalo kite ade seme tuh...tak kire cos apa yang kite ajar...kite tetap cemerlang dimata orang...kata2 tu la yang menjadi pembakar semangat aku selama aku blaja dimaktab nih...pergh!!!macam dalam iklan tak...hahahhaa...


...okeyh...aku takmo nak bebel panjang kat sini...just nak share poem ngan korang which poem ni aku dedicated khas untuk my dear beloved mom.....
...check it out darlingsssssssssssss!!!!!!!!....

  

Without You
 
 
Mom, without you, there would be no me.
Your love, your attention, your guidance,
have made me who I am.
Without you, I would be lost,
wandering aimlessly,
without direction or purpose.
You showed me the way
to serve, to accomplish, to persevere.
Without you, there would be an empty space
I could never fill, no matter how I tried.
Instead, because of you,
I have joy, contentment, satisfaction and peace.
Thank you, mom.
I have always loved you
and I always will.
 
 
...me and mommy...







...thanks for everythings mama...
 

...thanks for your love and support...
 

...i love you so much and i'll awaiz do...
 

...thanks!! thanks!! and thanks!!!! for everything...



...as for me...



..."you're my everything MOM!!!!!"...




...happy mother's day MAMA!!!...




...+hakimahrahman+...

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...