....cLick! cLick! cLick!...

Saturday, May 21, 2011

...sawang menyemak kat blog!!!...

...Assalamualaikum (w.b.t)...



...anda nampak ape yang saya nampak????...



...tak nampak???...


...cube tengok betol2!!!...



...banyak tuh!!!....


....pergh!!!!semak!!!....



....???????????????????????....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




...anda bingung????....


...aku gile?????...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




...tett!!!!!!!!! jawapannye aku tak giler...tapi saje buat2 gile sebab nak suh korang confius...hahahha...




...seyesly lately memang sangat2 sibuk sampai tak sempat nak update blog pon...nak jengah blog skali skale pon tak sempat...ditambah plak dengan kelajuan internet yg selaju siput teettttttt!!!!! uhhh!!! tension betolla rase...huk3...tuh kalo korang nampak...bersawang penuh jer blog aku ni...aktif betoll proses pembikinan sawang kat blog aku nih...huhuhu....sabo2...still ade satu paper lagi untuk difokuskan...huhuhu...




...da publish satu post ni...hopefully pasni leh publish banyak sket dalam usaha nak sapu seme sawang kat blog aku + tahap kerinduan yang maksimum kat blog ni + release tension...hehehe...banyak betul benda yang nak distorykan ngan korang seme...tapi still tade mase...huhuhu....




...wish me luck in the exam and....wait for my next entry k laling!!!!




...thanks for reading dis entry darlingssssssss!!!!!...




...+hakimahrahman+...

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...