....cLick! cLick! cLick!...

Saturday, May 21, 2011

[J.a.N.j.i M.a.N.i.S.M.u]

...Assalamualaikum (w.b.t)...


...malam ni rase cam mood down sangat2...hahaha...tak tao kenape...sebab aku kuat gelak kot...so malam ni malam untuk mengalirkan air mata...hahaha...boleh tak???huhuh..


...tetiba rase malam ni cam sunyi nye hidup aku...sensorang...hahaha...tak bekkan aku..macam menyesali takdir yang tertulis untuk aku...huhuhu...bukan berniat kat hati nih nak menyesal ngan apa yang berlaku...ngan apa yang da tertulis dalam perjalanan hidup aku ni...tapi kadang2 akal bertindak di luar kewarasan...mula nak pikir benda yang bukan2...hahaha...seyes...jahatnye aku...huhuh....


...biler sunyi macam ni kan...macam2 yang aku pikir...teringat semua janji2 die kat aku...hahaha...janji yang tak sempat tertunai...hanya sempat dinyatakan...huhuh...sedih kot...ok...my heart hurting so much rite now...crying while writing this entry...huhu...sakitnye perpisahan...huk3..
...ari nih mood cam nak dedicated lagu je kat blog...hahaha...boleh tak...huhuh...beberapa ketika lepas...baru pas dengar lagu aisyah...janji manismu...huk3..macam bukak air paip air mata mengalir..hahaha...sakitnye rasa down giler ni kan..hahaha...malas nak cakap banyak...


...here's da lyrics...enjoy it... (",)...


Oh dunia ini
Penuh kepalsuan
Oh mungkinkah tiada
Keikhlasan
Apakah ini
Suatu pembalasan
Ku sedar kebesaranMu Tuhan
Aku bagai seorang
Kembara jalanan
Terumbang ambing
Di lautan gelora
Mencari kebahagiaan
Dahan untuk menumpang kasih
Mungkinkah suratan
Hidup kau selalu keseorangan
Hati membeku mengingatkan
Kata janji manismu... oh...
Ku dilambung angan-angan
Belaian kasih sayang suci darimu
Oh kejamnya
Lidah tidak bertulang
Ucapan cinta menghiris kalbu
Ku kan pergi membawa diri
Cinta di hati terkubur lagi
Tidak ku fahami
Mengapa terjadi
Peristiwa pahit mengguris hati
Jalanan hidup ini
Sudah tertulis
Kutempuhi dengan kesabaran
Kusedar kebesaranMu Tuhan...






...pliss GOD!! help me...help me to find da way to happiness GOD!!... :'(




...+hakimahrahman+... 

No comments:

Post a Comment

anak-anak murid yang tak buat kerja sekolah...